Leentsje Bootsma | Au Pair

Week 15-19

Het is alweer juni! Dit betekend dat ik nog maar 1,5 maand aan het werk ben als au pair.

Vorige keer vertelde ik over mijn plannen na deze 1,5 maand. Ik heb inmiddels de vliegtickets naar Nieuw-Zeeland ook geboekt. Hierna ga ik nog een paar dagen naar Sydney. Ik kan nog even bij mijn gastgezin langs en mijn reis afsluiten in de stad waar ik een half jaar heb mogen wonen. Vanaf hier vlieg ik dan weer naar Nederland!

Mijn gastouders en de oudste beginnen er al regelmatig over, dat het niet lang meer duurt voordat ik weg ga. Dit vinden ze (en ik!!) erg jammer, we hebben het zo leuk met z'n allen. Ze zijn nu druk bezig met het vinden van een andere au pair. Ook zijn er mensen om mijn heen die deze periode weer uit Sydney vertrekken. Aan de ene kant fijn dat je met meerdere mensen de laatste fase in gaat.

Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin en Sydney wordt nog niet saai, het is een geweldige stad en ik voel mij er thuis. Wel kijk ik er natuurlijk erg naar uit om verder te gaan reizen, zeker nu het zo dichtbij komt. Een half jaar werken als au pair is daarom ook een goede keuze geweest, lang genoeg en daarna heb ik nog tijd om te reizen.

Tot de volgende,

Doeeg!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active