Leentsje Bootsma | Au Pair

Einde au pair avontuur en Bali!

Begin juni was mijn laatste update en nu is het alweer ver in augustus! Er is in die tijd veel gebeurd. Zo ben ik jarig geweest, heb ik mijn au pair periode afgerond en heb ik drie weken vakantie gevierd op Bali.

De laatste weken als au pair zijn snel gegaan en stonden onder andere in het teken van het organiseren van mijn reis. Grote delen van mijn reis heb ik open gelaten, wat heerlijk is maar wat ik wel los moest laten. Ik heb geleerd dat ook alles goed komt zonder dat je het allemaal van te voren vast zet. Het kan juist voor meer rust zorgen en ik moet zeggen dat ik deze gedachte steeds meer ga waarderen!

Daarnaast heb ik 29 juni mijn Australische verjaardag gevierd. Ik ben zo verwend en ik had allemaal leuke mensen om mij heen. Het hoogtepunt was toch wel het beklimmen van de welbekende ‘Harbour Bridge.’ Dit had ik cadeau gekregen van mijn gast familie.

Hierna kwam dan ook het afronden van mijn au pair periode. Handelingen en momenten die je voor het laatst doet en mee maakt. Dit doet je dan wel echt beseffen hoe fijn mijn tijd is Sydney was. Ik heb veel mensen mogen leren kennen die studeren, reizen en ook au pair zijn in Sydney. Het fijne was dan ook dat bijna al deze mensen die ik had leren kennen weg gingen uit Sydney. Een enkele kom ik tijdens mijn reis misschien nog wel tegen. ?

22 juli was dan toch echt de dag dat mijn vlucht naar Bali was. Het afscheid nemen van juffen, de kinderopvang, vrienden en familie is vervelend maar wel onderdeel van de ervaring. Een grote troost is dat ik mijn gast familie nog ga zien en waar ik zelfs nog ga verblijven voordat ik naar Nederland vlieg!

Ik kijk terug op een super ervaring als au pair. Ik heb het in alle opzichten zo erg getroffen. Mijn lieve gast familie waar ik mij vanaf dag één thuis voelde. De mensen die ik heb mogen ontmoeten. De mooie dingen die ik heb mogen zien en mee maken… En dit allemaal in de het prachtige Sydney. ??

Nu zitten de drie weken Bali er ook alweer op. Een goede vriendin uit Nederland is over komen vliegen. We hebben samen vakantie kunnen vieren op Bali. Een hele andere cultuur en omgeving, maar we hebben het echt top gehad. Het was een mix van hele vette activiteiten, lekker eten en liggen op het strand of bij het zwembad.

Ik ga nu alleen weer terug naar Australië om hier twee weken te reizen langs de oost kust. Hierna vlieg ik voor twee weken naar Nieuw-Zeeland. Ik eindig mijn reis met een paar dagen in Sydney, waar het allemaal begon.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active